Kerst high tea op kantoor
Afgelopen woensdag hebben wij op kantoor genoten van een heerlijke kerst high tea van Koffiehuis Het Kletskopje. Wat een verwennerij! Dank voor de ongelofelijk lekkere lunch en de fijne verzorging.…
Afgelopen woensdag hebben wij op kantoor genoten van een heerlijke kerst high tea van Koffiehuis Het Kletskopje. Wat een verwennerij! Dank voor de ongelofelijk lekkere lunch en de fijne verzorging.…